Even voorstellen... Onze nieuwe Office Manager Erik Borgers

Vanaf 1 oktober 2012 is Erik de Office Manager van iHOOP... 

Iets verrassends over Erik Borgers... 

Ondanks dat ik vrij beheerst over kan komen ben ik iemand die graag uit zijn eigen comfortzone stapt. Zo heb ik parachute gesprongen, wel eens een presentatie voor een volle zaal (250pers) gehouden, zette ik mijn fiets met een liefdesboodschap aan de weg toen ik een leuke meid met haar fiets had geholpen, zeg ik wat anderen denken en nam ik ontslag bij mijn vorige werkgever om een avontuurlijke rondreis te maken in centraal Amerika.

Hoe ik bij iHOOP ben gekomen?

Ik wil anderen leren om te werken met passie en plezier op een vitale wijze. Dit is mijn missie. Een goede vriend van mij, die Anna kent, tipte me over de vacature bij iHOOP. Zo zag ik dat het volbrengen van mijn missie heel snel vorm zou kunnen krijgen en werd ik gelijk enthousiast.

Wat ik zo leuk vind aan iHOOP

Ik ben ervan overtuigd dat sport een uitermate geschikt middel is voor meer dan alleen het fysieke doel. De manier waarop Anna het hoepelen als metafoor voor mindfullness gebruikt, vind ik geniaal gevonden. Daarnaast vind ik het heel leuk om in kleine teams te werken. Ik haal mijn drive uit de mogelijkheden die iHOOP in de toekomst bied, de uitdaging die er ligt om iHOOP groter/ bekender te maken en het avontuur dat hierbij hoort.

Wat ik bij iHOOP ga doen

We hebben mijn taken onder de noemer van Back Office Manager geschaard. Zelf noem ik het ook wel een personal assistent van Anna. Een tweede gezicht binnen de organisatie dus. En dan kun je denken aan de dagelijkse werkzaamheden als telefoon en e-mail maar ook aan toekomst van iHOOP. Hier zal ik met Anna over gaan sparren zodat we een bloeiende organisatie blijven. Te beginnen bij de taak om voor meer lesmogelijkheden te zorgen en iHOOP in meerdere steden door het hele land introduceren.

Wat ik naast iHOOP doe

Naast iHOOP ben ik een fanatiek sporter. Bewegen is een uitlaatklep voor mij. En omdat ik een sport achtergrond heb (eerst het CIOS afgemaakt en daarna Sport Management gestudeerd) heb ik al vele sporten beoefend en uitgeprobeerd. Op dit moment vind ik het lopen van survivalruns helemaal tof! Een andere hobby van mij is fotografie. Dit doe ik zelf graag en kijk ik graag naar werken van andere fotograven om hun technieken uit te proberen. Tot slot werk ik op oproepbasis voor een aantal bedrijven waar ik ingezet word voor bedrijfstrainingen. Als NLP practitioner coach ik groepen in effectieve communicatie en teambuilding door middel van outdoor activiteiten. Zo houd ik me fysiek, mentaal en sociaal fit.